joi, 1 iulie 2010

Ups, La Multi Ani !


-->
Mi-e drag de prietenele mele, de departe parca le simt mai aproape sufleteste. Faptul ca nu ne mai vedem asa des, da mai multa valoare fiecare intalniri si fiecarei clipe petrecute impreuna.
Mi-e drag de cate ori apucam sa furam minute, minute dragi si pretioase in care sa ne scriem "mi-e dor de tine fata, zi-mi ce mai faci", "munca, ce sa fac, ne-a zapacit criza, voi" ... "si noi la fel", "pup", "pa".
Acum nu mai simti din inflexiunea vocii ca se grabeste, vezi ca raspunde pe mess cu "k", "bn" si alte acronime. Parca am luat-o razna roboti haotici alergand, dupa ce alergam, Dumnezeu cu mila ca noi sigur nu stim.
Mi-am notat constiincioasa zilele de nastere ale tuturor persoanelor dragi sufletului meu. In fiecare an transcriu dintr-o agenda in alta, numele celor pe care imi propun cu sfintenie sa nu cumva sa uit sa le zic macar "La multi ani!" de zi de nastere daca altfel nu mai reusim sa comunicam. Prefer sa le scriu in agenda decat remindere in telefon ... pe ea o am sigur tot anul, telefonul ... niciodata nu stiu ce fac cu el. Desi, daca ar avea alarma si agenduta mea din poseta, ar fi minunata :).
Si tot in fiecare an, uit cel putin o data pe luna sa fac ce mi-am propus cu atata ravna la inceput de an ... ma intreb ... m-a prins deja de tot decrepitudinea, sunt extrem de superficiala sau doar o prietena care doar se vrea buna dar nu reuseste. Macar imi pare rau, dar rau de tot, ca iar am comis-o ... ce sa mai zic ...
LA MULTI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu