joi, 5 februarie 2015

Slow down

Sau si mai bine: ia-o mai usor, ca nu pierzi trenul.

Mindfulness-ul  pe care incerc din rasputeri sa-l fac parte a vietii mele zice sa ma mai si deconectez din priza in care sunt mereu bagata.
Asa ca deja am inceput sa aplic din sfaturile pe care le dau cei ce chiar traiesc asa, in prezent.
Deocamdata m-am hotarat sa fac in fiecare zi ceva ce-mi place, ceva ce place sufletului meu. Sa-mi dedic niste minute in care fie sa tricotez, fie sa fac o baie fierbinte, sa citesc o carte, sa ma joc cu bestia blonda, sau pur si simplu sa incerc sa invat sa cant la pian "My Way", da, cu blonda in brate ca e melomana.
Nu trebuie sa fie multe, dar trebuie sa fie de calitate, nu in stil multitasking ... ia sa mai fac doua randuri la fular cat mai fierbe ciorba, nu asa. Dupa ce fierbe ciorba imi iau timpul meu, sau in loc sa fiaba ciorba, om face o omleta si in timpul castigat face fiecare ceva pentru sufletul lui.
Chiar imi dau seama acum de cate avem de invatat de la copiii nostri care isi iau acest timp al lor in care sa se joace pentru sufletul lor. Ma uit ca Mihai in momentul in care vrea sa se deconecteze, isi ia ceva de desenat si e tot acolo, in desen, acum si aici. Nu deseneaza si in timpul asta face planuri pentru maine, regreta ziua de ieri sau mai stiu eu ce. Nu, el chiar deseneaza cu placere si concentrat, doar acolo este in desen. Mindfulness 100%.
Be Zen !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu