luni, 23 mai 2016

Dependentele astea


de primavara, vara sau toamna ... imi fac viata mai plina si bugetul ceva mai sarac ;).
Gradinearala, marea mea placere de fiecare sezon, s-a lasat anul asta cu noutati si idei preluate de pe net, incat acum nu ma mai laud doar cu gradina mea intinsa pe balcon si pe balustrada balconului, ci si pe peretele care ne desparte de celalalt balcon. acum ma laud si cu o gradina suspendata, doar ca nu a Semiramidei, ci a mea.










Si cu noutati calde proaspete, inflorate sau nu. Fie primite de la prieteni dragi, asa cum a aparut Tiffany printre celelalte, si s-a imprietenit deja cu Cristinoshenia sa cea cu frunzele in doua culori.
Fie aduse din piata de la Campulung (Longchamp cum s-ar traduce prin familie) o iasomie si o mana Maicii Domnului. Frumos cumparate direct in ghiveci, acelasi ghiveci cu care au si calatorit pe post de bagaje de mana. Si din Botanica de la sere, o prea draguta doamna mi-a vandut o Murraya. Care sta in casa, ca-i place caldura, sper sa se imprieteneasca cu Bouganvillea salvata la un Craciun candva. Coltul meu de Mediterana, si Asie la un loc, ca de jur imprejur au numai orhidee. 
Fie cumparate din piata ca prea isi doreau sa aiba si ele un loc al lor, se saturasera de sere, plimbari cu camioanele si rafturile din magazine. Asa ca le-am luat acasa.








Si ... de anul asta, in mod oficial ii uram bun venit in familie lui ... KOKOBONOOOOOOO .. adica artarul japonez. are cam 170 cm, frunzele rosii si cica ii place in ghiveci si la vant, nu-i place deloc mult soare, numa bun de trait la Bruxelles printre picaturi de ploaie si vanticel. si multa multa dragoste










Si sa ma reintorc la gradina mea luxurianta si plina de toate cele ... s-a mai imbogatit. Acum am si gradina de flori si gradina de legume si ierburi. Si mai e si suspendata, am mermelit la ea jumatate de weekend dar tare tare fain a fost.



Dupa  incursiunea prin piata si pe la sera de am umplut masina si inauntru nu doar portbagajul de saci, ghivece, flori, verdeturi, am inceput procedura ... pantofarul ;). 





Care procedura ... are ca rezultat locul meu de meditat pentru vara asta.
Fix langa Kokobono care sta in fata leusteanului ;)


Si de unde imi admir gradina de legume si de ierburi si balustradele pline de flori 
Bun venit primavara.
Asa bruxeleza cum stii tu sa fii.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu