miercuri, 28 ianuarie 2015

Safta next generation :)

Ce Safta avion, cum fuse anterioara cand a apucat-o ambitia de a dat cu ulei in camasile sotului fix in timpul clatirii suplimentare ... ce Safta rece si reparata dupa munci herculene de cel cu camasile patate ... nooo acu mi s-a pus pata vreau o Safta cu care sa pot vorbi la telefon.
O sun eu dupa sedinta ...
- Ce faci fata, cum e apa?
- Dura si rece, cum sa fie ... ma cam tine un rulment pe dreapta cuvei da' asta e ... 
- Saftoooo, cum e cu prosoapele, le-ai spalat fata la 90 grade cum am zis ?
- aha ...
- Auzi, da ... a ramas ceva detergent in ele, ca stii ca nu-mi place sa fie lipicioase cand sunt umede ...
- aaaa ... nu stiu fata ca eu sunt masina de spalat ... geeeeeen, auzi la ea intrebare, ce io am degete?
- Bine fata ... mai baga o clatire suplimentara, mama ce personalitate ai ....

Cam asta imi veni mie in cap dupa ce am vazut ieri reclama la noile masini de spalat pe care le poti controla cu telefonul mobil, coool nu ? Stau in pat cu cainele alaturi si bag din telecomanda clatirea aia suplimentara ca mi-e lene a ma scula. daaaaaa
ps: safta este ea, doar ea ... masina de spalat :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu