marți, 13 ianuarie 2015

diazepam .... medicameeeente

Unii oameni au talentul primit de undeva de sus sau din incalceala genetica; il folosesc fara sa-si puna prea mult probleme. Altii nu au norocul asta, unii isi dau seama, si se straduie sa compenseze cu munca lipsa talentului ... altii se cred daruiti si nici gand sa incerce sa se imbunatateasca macar un pic.
Azi am realizat ca am intalnit oameni care au talent de a tine prezentari. Captivante, spumoase, care te tin in priza. Am avut noroc, imi dau eu seama dupa ceva timp.
Altii in schimb au un talent fantastic de a te adormi. Ma tot intreb de cateva ore daca fata asta stie ca e mai tare ca diazepamul? Ca e cat o cutie intreaga luata cu un pahar de vodca? La cum vorbeste .... luuuuung, dezlanat, cu pauze multe si pline de aaaaaaaa si aaaaa si AAAAAAA, rade la ea stie ce, si mai ales nu vede ca publicul e in coma plicticoasa de o mie de ani .... Sincer ar fi buna de inregistrat dvd-uri pe orice tema, cum da ea din degetele cand nu mai reuseste sa gaseasca cuvintele,  si garantat ar avea succes in a adormi si cel mai cronic insomniac. Cel mai sigur somnifer. Yeah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu