luni, 15 iunie 2015

Am saracit de-un blog :)

Aveam pana acu doua, unul de vipera, plin de manifestari veninoase de tot felul, adica prezentul blog; si unul de mama mandra de puiul ei dulce si fain, adica Mandrelile de mama. 

Eh bine, de sambata s-a intamplat ce ma asteptam sa se intample inca de la inceputul Baietzismelor.
 

Maria sa copilul si-a luat blogul in primire. Si a inceput sa scrie ce vrea el, nu ce vreau eu.  Pentru ca este blogul lui, despre el si cu el, unde scrie el. Eu am ramas cu rolul important de ...maestru de securitate si corector de gramatica limbii romane.
Si uite asa mandrelile de mama s-au transferat in d'ale lui Mihai ...



Dragul meu pui drag, iti doresc intamplari frumoase ca sa ai ce povesti, inspiratie in a le scrie si placere in a le reciti peste ani.
Te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu