marți, 23 iunie 2015

Schimb de generatii :)




Candva, pe cand eram doar doi in familie carora ne placea Star Trek, cel cu Jean Luc Picard, m-am distrat sa-mi fac un fundal pentru calculator, din poza pamantului editata cu nava Enterprise prin zona. Mama ce mandra am fost eu de fundalul meu ... l-am tot folosit de cate ori eram cu chef de science fiction.











Acum, cand al treilea si cel mai simpatic membru al familiei a descoperit Star Trek, dar ... cu capitanul Jonathan Archer la carma ... s-a cam schimbat si fundalul.

Mama ce mandra sunt acum de ce-mi produse pruncu.
Sa tot schimb la fundaluri ca mi-a pregatit mai multe, sa nu ma plictisesc.
Si mai ales sunt cu dedicatie, de la fiu-su pentru ma-sa :).






2 Enterprise ... some hundreds years difference, a generation for us :). 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu