vineri, 7 august 2015

Unde e noru meu ?

Ma nascui vara, in mijloc de vacanta, in plina caldura. Mama sustine ca din primele mele doua saptamani de viata am facut plaja in curte pe paturica, dormind ca porcu in soare. Pardon ... ca leul digerand gazela.
De cand ma stiu sunt fata soarelui, mai bine ma lasi cu orele sa pazesc prosopul fiind motto-ul meu la mare. Bine ... mai urmeaza si "ce rece e apa" si bonus "nu ma ud ca ma topesc". Lasa-ma la afumat la soare cateva zile si am grija sa fac intuneric in orice camera intru ... pentru cel putin jumatate de an, ca dupa ce ca ma bronzez repede, o fac si temeinic.
Iubitoare de soare si friguroasa, d-aia care supravietuieste iernii cu ciorapi pe sub blugi si doua perechi de sosete (din care una neaparat flausata).
Asa ma defineam eu pana acu fro 10 ani cand m-a pus ceasul biologic sa ma impuiez. Adica... nu doar sa-l coc un pic pe maria sa Raknetu Carpatilor, dar sa ma si transform, incat din fata soarelui am ajuns mama ursului polar.
Si uite asa, de vreo 10 ani incoace am inceput sa iubesc ploaia, racorica si vantul, ba chiar din cand in cand imi vine sa dorm un pic in frigider. Asta nu inseamna ca acum as intra in mare pe principiul ca e bine mai racoare, sa nu se inteleaga gresit ... acum nu mai vreau la mare ca e soarele prea puternic si aerul prea cald :)).

Si desi acum niste ani m-am socat cand in august erau 15 grade Celsius si a trebuit sa imi pun sosete si geaca, ba chiar sa iau si umbrela, acum imi e clar ca de fapt vremea se acomoda cu venirea mea. Pentru ca daaaaaaaaa... cel mai bine se doarme in frig, cu geamul deschis chiar si in ianuarie, si daaaaa ... frigul e bun. Ca sa fac public un secret pe care tocmai l-am deslusit doar eu, vremea belgiana e si motivul pentru care berea de aici e aproape la fel de tare ca si vinul. Iti trebe un lichid care sa te hidrateze rapid dupa ce ai ajuns acasa venind pe bicicleta si te-a prins ca de obicei ploaia. Esti ud fleasca si vrei sa bei ceva sa mai si uiti de cata bezna (pardon nor) te inconjoara. Si uite asa ... buna bere belgiana le rezolva pe amandoua, te si hidrateaza si-ti ia si mintile, ca sa te simti in stare si a doua zi sa o iei de la inceput.

Si ma uit afara ca e un soare puternic si nici un norisor nu vine. Si ma uit la prognoza meteo care arata 34 grade (OMG ... simt ca ma depresez cu atata caldura) si ma intreb ... UNDE E NORU MEU? Unde e plafonu ala de 900m grosime de nori? Unde mi-e frigu?
Sa vina noru inapoi ca mi-e dor de el. Si sa-si aduca si fratii ;). Si un pic de ploaie. Nu multa, doar de fro cateva zile ca sa nu-i ia depresia pe cei care inca se cred in timpul verii.
Noru ? Aude cineva ? Pui, pui, pui, hai la mami .. .norishoruuuu ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu