vineri, 28 august 2015

Fantezii masculine

Mda, am  o meserie de barbati cum mi-a zis candva un cretin dobitoc (am editat, ca m-a atentionat sotul ca fusei cam dura cu respectiva creatura) care credea ca este indreptatit sa ma lumineze despre rolul meu in societate ... doar pentru ca are un cromozom Y din greseala prin adn-ul lui minuscul.
Desi nu cred ca IT-ul e o zona doar masculina, pot spune ca de cand lucrez in domeniul asta am fost mereu norocoasa sa fiu de multe ori singura femeie dintr-un birou plin de barbati. Si spun norocoasa  recunoscand ca mi-a placut enorm, cu baietii te distrezi de numa in birou si ai mult mai putine constrangeri de moda cand e vorba de ales tzoalele de munca si-ti plac blugii. 
Si ma uit acu la colegii mei de birou, si-mi amintesc de fostii mei colegi de pe cand lucram ...la... acolo si ma intreb, oare cand m-am distrat mai bine ?
Pe vremea aia, pe cand lucram in ture, eram cel putin un expert de aplicatie, un inginer de sistem si un inginer radio si colaboram cu multi de la echipa tehnica. No bun, eram singura muiere din toata zona aia de cladire ... aveam o buda doar a mea (yesssssssss), tinuta era doar blugi, tricou si bocanci ... dadeam mana cu baietii si eram Popescu (al doilea ca primul era un coleg) si eram unu din gashca. Cele mai haioase discutii din vremea aia erau despre ... efectele usturoiului si a altor uleiuri esentiale asupra colonului, cat rezista o soseta pana se rupe de mizerabila ce e, ce mame cumplite aveau ei cand schimbau mereu mancarea pe masura ce se consuma ... din oala mare intr-o oala mai mica si alte chestii d-astea de mare finete.
Era crima de ras cand faceau concurs de partzuri si mai ales ... care reuseste cea mai tare ragaiala, neaparat dupa ce se manca usturoi la cantina. Se calcula dupa o procedura atent imbunatatita in timp (ca doar d-aia sunt analist) calitatea ragaielii prin ... emanatiile de miros, durata sunetului, decibelii scosi si ... rotunjumea intregii manifestari.
Camerele alea de supraveghere din birou au inregistrat cele mai infantile forme de manifestare ale unor oameni si cele mai apropiate apucaturi de maimute pe care ti le poti imagina ... ingineri de sistem ce poti sa ceri, dupa cum spunea colegul contabil (cand intra la noi in birou lesina saracu ... i se sifona cravata). Ce sa zic, au fost 2 ani in care m-am distrat cumplit alaturi de colegii mei si mi-au prins tare bine mai ales mai incolo ca o scoala a vietii. De atunci cu greu ma mai socheaza sau scarbeste ceva.

Pe vremea asta ... chalenge-urile sunt un pic diferite ... tot singura femeie dintr-un birou de 4-5 oameni sunt, dar ... acu am programatori pe langa mine. Cool man ! ... acu suntem politically correct unu mai corect decat altu ca daca ajungem sa ne discutam religiile ... ne batem. Asa ca ne-am inteles sa ne purtam cu manusi cand e vorba de credinte sau si mai bine sa nu ni le discutam. In rest insa .... cel putin o data, ziua devine mult prea haioasa si cel putin acu nu ma pot opri din ras cand ii aud.

Povestea zilei de azi este despre poligamie si cum viseaza unu din ei la poligamie. Si in timp ce eu rad cu lacrimi imaginandu-mi o casa plina de neveste un pic crizate ca sunt la pms, s-a terminat telenovela favorita si boul ala de barbat vine obosit de la munca si nu vrea sa le duca la mall ... ala viseaza cum una ii face lui masaj, alta sex turbat si cealalta gateste nu stiu ce minuni. Si cand le povesteste si restului de masculi, in loc sa rada si ei de el ... il iau in serios. Si-l iau cu legislatia, cu tre sa le tratezi egal, tre sa ai bani si timp pentru fiecare, tre sa ai grija de orgolii si sa vezi ce faci cu copiii ... tot felul de constrangeri practice care au omorat tot funu ... ce ti-e cu politically correctnessu cand intra in sange. Frate ...nici un misogin (declarat in replici), nici o imagine d-aia apocaliptica cu iubite nervoase, isterizante cand vor filme in loc de meci si iti comenteaza baietii si berea de dupa munca, nici o plangere despre shopping si febra musculara de la plimbat prin magazine si carat pungile de cumparaturi ... nimic. Doar responsabilitatile barbatilor fatza de neveste si ce sa le faci nevestelor sa fie multumite de casnicie, poligama sau nu ... daaaahhhhh, nici un pic de umor pana cand ... nu l-am intrebat pe visatorul de serviciu daca e intr-o relatie. NU. Locuieste cu mami a lui si se viseaza poligam.... daaaaahhhhhhh. Moment in care toti au fost strafulgerati de haiosenia naivitatii creaturii si a viselor lui.

Ma gandesc insa ca intreaga faza ar fi fost isterizanta de la un cap la altul insa, in gasca de colegi din trecut, unde ascutimea replicii era inaintea si in locul politically correctness-ului. Si barbatii mai normali la cap ca isi recunosteau limitele si stiau ca abia reusesc sa fata fata unei partenere ...d-apai mai multe.    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu