marți, 15 decembrie 2015

Sunt o vaca !

Da ... una mare de tot. Cea mai mare. Eu care ma credeam leoaica ... sunt de fapt o mare vaca.
Uit, uit des si uit multe. Uit ce pretentii aveam de la mama si uit ca eram uracioasa cu ea cand nu le respecta. Ce bine ca am mereu pe cineva prin casa care sa-mi aminteasta despre aceasta situatie ... ce m-as face fara replici bine plasate sa ma scoata din ameteala? As trai ca vaca in uitucenia mea nesimtita.
Sunt o mare consumatoare de apa, ma bag sub jetul ala si imi doresc sa ma curete de toate cacaturile inghitite peste zi ... dar inghit cam multe si am nevoie de multa apa. Si mai sunt si un exemplu prost pentru plod, care face la fel. Un vitzel. Fiu-meu.

Ma apuc de cate ceva si mi se mai intampla sa ma opresc sa ma intreb ce fac. Naspa, de-a dreptul naspa. Oare ce caut eu in viata mea ?
Sunt superficiala, de multe ori fac ce vreau eu si cum vreau eu, nu cum trebuie sa fac sau cum se asteapta de la mine sa fac. Zic ce simt eu in loc sa zic ce se vrea/asteapta/cere/viseaza de la mine.
Sunt o cumplita. Trebuie ca viata cu asemenea creatura ca mine sa fie tare frustranta si provocatoare de probleme.
muuuuuuuuu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu